Book swaps

>> Wednesday, July 21, 2010


Seronoknya terima bungkusan berisi buku! (Buka pun main koyak saja ;p)
Beli?
Bukan, pinjam.
Terima kasih Ummu Auni Afif (UAA).
Setakat ini dah banyak kali juga kami bertukar-tukar buku (book swaps).
Saya lebih beruntung, sebab UAA rajin update senarai bukunya, senang saya nak pilih.
Saya pula, kurang berdisiplin, senarai masih di takuk lama. Tak adil. Maaf UAA :(
Memang berbaloi, sebab kos pos kurang RM1 setiap buku (jika pos lebih 3 buah). (Eh, betulkah Pos Malaysia dah naikkan harga?)
Penerbit/penulis/penjual buku mesti tak suka baca post ni. (Woops, minta maaf :) )

3 comments:

bas,  July 22, 2010 at 11:41 AM  

ooo murah je pos ye...very good idea! mynie, nanti aku balik swap dgn aku jugak ok, the post office is just next to the hosp!

Siti July 25, 2010 at 7:01 AM  

bas,
alright - set! ;) insyaAllah by then my books will be better organised..

Ummu Auni September 27, 2010 at 1:33 AM  

hehe, baru baca entri ini.
Terima kasih juga sudi meminjamkan buku.
Saya pun gelojoh juga tadi, main koyak je bungkusan yang mynie hantar :P (Oh, terima kasih, buku-buku tu baru sampai tadi)

Post a Comment

ABOUT ME

emel.siti@ gmail.com

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP